Friday, February 20, 2009

Love Story :*


Dulu,kini mungkin selamanya? haha kelakar. Dulu dia penah jadi sebahagian hidup. Banyak benda kita kongsi. hee smuanya sangat indah. tapi satu masa dia kata akan pergi jauh. wah,ingatkan akan ada dekat. tapi hmm jauhnya. tapi tkpa,cuba untuk keep on going. coz aku penah ckp 'in my love story yg long distance its totally not working' ahaha kelakar. pikiran kolot. tapi dengan dia.. alhamdulillah lama. tp not all da time bahagia. tapi aku cukup gembira. thanks syggb. tapi adat la tu. bukan smua hidup kita dipenuhi kegembiraan. macam aku dengan die. kami bru saling mengenali. tapi mesti terima seadanya. tapi kenapa aku ney tak pernah cukup? haha yelarhh mgkn sbb dulu tak penah rasa jauh mcm ney. tp benda tu bukan serius. kami just kawan. tapi mgkin rapat. tapi takpa sayang aku dkat ko tetap tak luntur. herm benda laen plak jadi. dengan si desperate gal bak kata kawan baik dia la. come to our relation.fyi aku tak pernah cntct pmpn yg pernah kaco bf aku. dis is my first time to do dat. cool huh? :P tapi tu la.. dengan cara lain aku dpt tau. dats no fair! but everythng settle. amin :) aku ngaku banyak aku salah dgn dier. hmm biler dier dtg melaka plak.. smua cerita pasal aku kat dia? wat da hell laa.. jaga diri masing2 sudah laa.. jgn menyibuk hal org. grr damn! mine your own bisnes! :@ ahhaa. dahla. tapi now its over. now, we just friend. :} salah aku. tp mgkn ada baiknya. im hurting da one dat i love. its really hurting. and i guess is da best way. but now i think not. jeles dia dgn pmpn lain? should i? now dia rapat dengan 1 gal, tapi kenapa dia, mesti dia ke? dia? haih. hmm. susah nak trima. dats a big impact of my life. sakit. hari hari nangis sampai penat but now nangis pon dah tak guna. penat sangat. smuanya takdir. susah nak pisah kalo dah rapat sangat ney. sigh. dengan it smua brubah. stalker here n there. smua bleh sakitkan hati. like wanna end all of this. but.. ahaha kwn lama.. dis is da way to contact. sory. herm im weak to face it walaupon ure not mine. hmm tahla. ure really change me. tq tq. ure the best dat happen to my life. :) i tried to be too strong like u want. im tried. but im weak.. hee. i still love you and insyaallah i always do. haha now i know how much u mean to me. im so stupid. yeah really stupid. ape aku pada dia? mgkn masih sama atau suku darinya telah terisi oleh prmpn prmpn yg cuba dekt dgn die. lalala. tahla. to much thinkingggg! lalalalalla i try make things like neutral. but im not that strong. ahhah sangat panjang. dier mmg terbaek. skrg ney smua terpulang pada aku dan dia. still contact. insyaallah. pray for us. tq. LEBIUU!
*p/s : desperate girl is totally different people with the one dat he close right now. :)

5 comments:

  1. i'll pray for you guys :)
    aten suke tgk korg lah! :D

    ReplyDelete
  2. He told me that day, die nak you. Tapi die confused, you macam lari dari dia. So fa, I rapat gak dengan bloon, he wants you. Not that desperate girl. Huhu. Well, selagi love die kat you tak hilang, jangan lah lepaskan dia. Jangan jadi macam I, love die untuk i tu da hilang, tarik macam mana pun, tak akan dapat balik. So yeah, kalau you nak I cakap ngan bloon, I okay je. I ada gak contact die. Tak penah la tak sebut pasal you kat I. But one thing, die memang sayang you sorang je fa. Rugi hilang orang macam tu, sebab I da hilang da orang yang I sayang sangat² :'')

    ReplyDelete
  3. i undrstand how much you irritated them
    sabar dlm mhadapi dugaan
    i always support you
    i pray for both of you
    i luv you DEAR!!
    :x

    ReplyDelete
  4. jgn sedih2 la kwn..
    cpt2!! jgn bg gal 2 amek dia.
    lawan2..jgn kasi can. hee. i will support u.
    insyaallah,u can get him..
    i pray for both of u.
    :D

    ReplyDelete
  5. hee. terharu! thanks semua! lebiuu :*

    ReplyDelete