Monday, February 16, 2009

happiness 8)

Now i have learnand i still learn bout life. Macam roda,kadangkala di atas.. kadangkala di bawah. bukan semua suka kita. banyak cerita pasal kita org canang..kita mampu diam jer! tapi mine ur own bisnes la dey! boring la.. haha aku bukan nak tunjuk baik sbb cakap n backup. tapi itu yg aku rasa. kalo jadi batu api plak.. memacam yg aku dapat. tolong ape yg patut. jangan la tindas org yg lemah. org yg slama ney dgn kita akhirnya kita menyesal kenal org yg pernah bersama kita? patut ke? haih. tak paham. hargai la dier walaupon dier dah banyak bwat salah. bukan aku cari dier DIER CARI AKU! smua bukan sebab aku.. hahah thanks for my friends dat always support me. my nearest person now. tq tq alot. korang best. bukan smua perangai kita org suka.. tapi bukan sbb tu kita tak boleh happy. banyak lagi yg sebenarnya aku nak crita. tapi tahla.. tembam gemuk sbb happy? hahah tak mgkin la.. mgkin sbb tak kisah sangat pasal problem. tu je makan n makin tembam.. hahah aku masih sakit hati,kecewa and banyak lagi la.haih
miss my dear best best best friend

No comments:

Post a Comment